...istniejemy tylko dzięki związkom z innymi ludźmi...i dzięki wzajemności uczuć...
środa, 05 października 2005
A u mnie...

...najpiekniejsza w swiecie jesien i juz prawie zlota.. 
Dzis we Wroclawiu slonecznie i cieplo-chlodno, jak lubie ,tylko cokolwiek sennie ;moj M. wybral sie na rower,a mnie sie ...przysnelo i tyle mam z tej jesiennosci :(
Ale na sobote wybieram sie w gory, znow bede do Was smsowac,moze z Sokolowska...? tam tak pieknie....
Ale,ale,podobno Jedna z Nas chodzi w kolnierzu...
Powodzenia M...,trzymaj sie !!!

wtorek, 04 października 2005
zamiast slonika...

... ...  pajaczek - na szczescie...

TYTULEM WSTEPU...
Podobno kazdy pretekst jest dobry , zeby ...
...pisac...
A jesli to pisanie ma sluzyc utrzymaniu kontaktow  przyjaciol-z-roznych-miast , to chyba nie jest to zly pomysl...?!
Zatem - biorac przyklad z innych - postanowilam 
ZAPROSIC WAS - moich PRZYJACIOL-i-ZNAJOMYCH

do wspolnego  blogowania ;
do wymiany slow;
mysli;
nastrojow;
zdjec...
Widujemy sie co prawda  co jakis czas,ale nie zawsze wtedy ,kiedy jest tzw potrzeba duszy...
Zatem...?
Przyjmiecie zaproszenie...?
Noo, nie dajcie sie prosic...badzmy choc ociupinke   nowoczesni   ,
my-stetryczali - ? -niemozliwe-znajomi od lat,hm,trzydziestu,niektorzy...?!

                     Zatem  ....
                                       pozdrawiam i czekam -
                                                                                  maluch :-)

*
...czyli ikroopka

1 ... 81 , 82 , 83 , 84
 
włatcy móch