...istniejemy tylko dzięki związkom z innymi ludźmi...i dzięki wzajemności uczuć...
niedziela, 25 czerwca 2006
HOROSKOP zielny

  • 21.04 - 21.05 Werbena
  • 22.05 - 21.06 Cykoria podróżnik
  • 22.06 - 22.07 Tatarak
  • 23.07 - 23.08 Dziurawiec
  • 24.08 - 23.09 Lawenda
  • 24.09 - 23.10 Malwa
  • 24.10 - 22.11 Bazylia
  • 23.11 - 22.12 Rzepik
  • 23.12 - 20.01 Bratek polny
  • 21.01 - 18.02 Szałwia
  • 19.02 - 20.03 Podbiał
  • 21.03 - 20.04 Pokrzywa


    http://finetka.blox.pl/2006/06/Zodiak-z-zielnika.html
Teraz filmik na upał...
Cokolwiek by ktokolwiek sądził - zimne piwo w upał to-jest-to!!
poniedziałek, 19 czerwca 2006
W starym kinie...
Fajnie było bez reklam, ale zawsze można się było spóźnić, bo była Kronika Filmowa .
Oglądać z dźwiękiem (i nie szkodzi, że już się ją widziało, zawsze warto powtórzyć)
piątek, 16 czerwca 2006
jak czarowac kolorem ?
Piątek: dzień Wenus, miłości, pojednania i rodziny


W tym dniu ubierajmy się w róże i niezbyt ciemne czerwienie. Kolor różowy umacnia uczucie przyjaźni, czerwony - kochania.

reszta porad -
http://www.gwiazdy.com.pl/34_00/6.htm
czwartek, 15 czerwca 2006
Co by zmienić smutki.....

" Co jest w tej piłce , że siedzi

w nas do końca życia i nawet

kiedy już dawno przestaliśmy

ruszać nogami , fascynuje ?  "

/ Gustaw Holoubek /

sobota, 10 czerwca 2006
"dzieci bywają chore na raka"
pod takim haslem trwa akcja 'wsparcia' na blogowisku i bloxie , na rzecz dzieci z krakowskiego szpitala w Prokocimiu;

szczegoly znajdziecie

TUTAJ
czwartek, 08 czerwca 2006
3 minuty dla fotografów...


ale gdzie ja sie mialam pchac,jak oni z  t a k i m  sprzetem;(

ale koncert  - fantastyczny !

środa, 07 czerwca 2006
Garbarek we Wrocławiu

fot. Waldemar Stachowiak

juz jutro!

Ide!

 
1 , 2
włatcy móch